Námitka ze strany klienta? Výborně, parádní příležitost udělat dojem!
NejprodávanějšíKurzem provází Zbyněk Rozbořil
Překvapivě velká část obchodníků vnímá námitky ze strany zákazníka negativně. Někteří z nich se námitkám vší silou vyhýbají nebo se jich přímo bojí.
V tomto kurzu se dozvíte, jak vnímat námitku jako něco vrcholně pozitivního - jako příležitost, při které můžete zákazníkovi ukázat, že se o něj opravdu zajímáte a nasloucháte mu! I když má opačný názor. Excelentní zvládnutí námitky je přiležitostí k tomu udělat velmi dobrý dojem a zážitek pro Vašeho zákazníka. V tomto kurzu se naučíte, jak na to. Pěkně krok po kroku. Součástí kurzu jsou též konkrétní ukázky technik pro zvládání námitek. V kurzu naleznete konkrétní postup, jak přistoupit k námitkám ceny a konkurence.
Asi tu situaci znáte … Vaše schůzka se krásně vyvíjí, máte pocit, že víte, co zákazník potřebuje a hřeje Vás pocit, že jste nabídli něco, o čem jste přesvědčeni, že zákazníkovi pomůže … a pak BUCH! NÁMITKA, odpor, nesouhlas!! Taková situace prostě nebaví, někdy dokonce naštve a máme tendenci se na zákazníka zlobit a vyčítat mu jeho námitku … Zkušený profesionál je ale za námitku vděčný a dokáže ji s klidným svědomím zvládnout tak, že právě zvládnutí námitky motivuje zákazníka ke koupi. Práce s námitkou je obchodnickým prubířským kamenem a my se v tomto kurzu naučíme s námitkami inspirativně a tvořivě pracovat.
V kurzu se naučíte:
- Jakým reagovat na námitku jako vyklidněný profesionál a ne jako šimpanz
- Jak opravdu kvalifikovat a naslouchat signálům ze světa zákazníka
- Používat konkrétní techniky pro zvládání námitek
- Jak konkrétně zvládnout námitku ceny a konkurence
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, kreativní techniky prodeje
- Profesionály, kteří mají obavu z námitek a mají pocit nebo dokonce přímou zpětnou vazbu, že námitky nezvládájí dobře
- Pro všechny, kteří mají problém příjmout názor druhé člověka a reagují na něj popudlivě a někdy až agresivně
- Pro všechny ostatní zvídavé duše ;)
Vítejte ve světě, kde NE není koncem, ale začátkem obchodní konverzace! Jdeme na to!

zakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
90 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz super, tyhle techniky stojí za to vyzkoušet i v běžné komunikaci.
Jediné co bych vytkla jsou některé otázky závěrečného testu, které mě poměrně mátly.
Perfktné, zrozumiteľne, použiteľné do praxe …
Vecne, jasne a chronologicky podané. Chýbalo mi viac príkladov z praxe.