Nastavení PPC kampaní s analýzou klíčových slov
NejprodávanějšíKurzem provází GroupM Nexus a Martin Matějka
Chcete zjistit, jaké typy kampaní by neměly chybět v PPC účtech? Nevíte, kde začít a které výrazy byste měli zpracovat prioritně? Zjistěte, jaká struktura účtu vám pomůže na nic nezapomenout a jak budete inzerovat opravdu na všechno nejdůležitější. Celý popisek
Zjistíte, jaké možnosti inzerce nabízí PPC reklama, jaké kampaně je nutné mít v každém účtu a jakým způsobem přemýšlet nad tvorbou reklamního účtu. Ukážeme si příklady, jak pracovat s Analýzou klíčových slov a jak si jednoduše navrhnout základní strukturu kampaní.
Konkrétně se dozvíte:
- Co by měl obsahovat každý PPC účet,
- Jak se dívat na data z Analýzy klíčových slov,
- Jak strukturovat PPC účet efektivně,
- Jak si rychle udělat vlastní přehled o vhodné struktuře účtu
Pro koho je kurz určen?
- Pro majitele menších firem, kteří sami spravují vlastní PPC kampaně,
- pro začínající PPCčkaře,
- pro každého, kdo se věnuje PPC a hledá inspiraci pro kampaně.
Osnova kurzu
17 lekcí · 25 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Pomáháme firmám růst v online marketingu
Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.

Performance Advertising Team Leader
Martin Matějka pracuje ve firmě H1.cz na pozici Performance Advertising Team Leader. Mezi jeho klienty patří Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, Košík.cz, Kulina.cz. V online marketingu působí více než 5 let. Zkušenosti nabíral nejen v PPC, ale také v oblasti tvorby webů, SEO a UX. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
*****
Kurz je fajn pro člověka, který neočekává průvodce naklikáním reklamy, spíše ukazuje principy. Což nakonec těm, co hledali naklikání, může pomoci o trochu víc a kouknout se na věc z nadhledu.
jsem spokojen