Nastavení PPC kampaní s analýzou klíčových slov

Nejprodávanější

Kurzem provází  GroupM Nexus a Martin Matějka

Chcete zjistit, jaké typy kampaní by neměly chybět v PPC účtech? Nevíte, kde začít a které výrazy byste měli zpracovat prioritně? Zjistěte, jaká struktura účtu vám pomůže na nic nezapomenout a jak budete inzerovat opravdu na všechno nejdůležitější. Celý popisek

490 Kč s DPH

Celková délka

25 min

Počet lekcí

17

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Zjistíte, jaké možnosti inzerce nabízí PPC reklama, jaké kampaně je nutné mít v každém účtu a jakým způsobem přemýšlet nad tvorbou reklamního účtu. Ukážeme si příklady, jak pracovat s Analýzou klíčových slov a jak si jednoduše navrhnout základní strukturu kampaní.

Konkrétně se dozvíte:

  • Co by měl obsahovat každý PPC účet,
  • Jak se dívat na data z Analýzy klíčových slov,
  • Jak strukturovat PPC účet efektivně,
  • Jak si rychle udělat vlastní přehled o vhodné struktuře účtu

Pro koho je kurz určen?

  • Pro majitele menších firem, kteří sami spravují vlastní PPC kampaně,
  • pro začínající PPCčkaře,
  • pro každého, kdo se věnuje PPC a hledá inspiraci pro kampaně.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
GroupM Nexus

Pomáháme firmám růst v online marketingu

Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.


Martin Matějka

Performance Advertising Team Leader

Martin Matějka pracoval ve firmě H1.cz, která se stala součástí GroupM Nexus na pozici Performance Advertising Team Leader. Mezi jeho klienty patřili Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, Košík.cz, Kulina.cz. V online marketingu působí více než 5 let. Zkušenosti nabíral nejen v PPC, ale také v oblasti tvorby webů, SEO a UX. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.  

Hodnocení kurzu

88 %

74 hodnocení
47x
15x
10x
0x
2x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Kamila H.

Kurz je bohužel nezáživný, lektor čte monotónně text. V otázce č. 3 je v textu chyba.


Andrea B.

*****


Miroslav Hora

Kurz je fajn pro člověka, který neočekává průvodce naklikáním reklamy, spíše ukazuje principy. Což nakonec těm, co hledali naklikání, může pomoci o trochu víc a kouknout se na věc z nadhledu.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.