Úvodní stránka

Nastavení PPC kampaní s analýzou klíčových slov

Nedostatek hodnocení

Kurzem provází H1.cz a Martin Matějka

Cena: 390 Kč s DPH

Počet lekcí:
17

Celková délka videí:
25 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Chcete zjistit, jaké typy kampaní by neměly chybět v PPC účtech? Nevíte, kde začít a které výrazy byste měli zpracovat prioritně? Zjistěte, jaká struktura účtu vám pomůže na nic nezapomenout a jak budete inzerovat opravdu na všechno nejdůležitější.

Zjistíte, jaké možnosti inzerce nabízí PPC reklama, jaké kampaně je nutné mít v každém účtu a jakým způsobem přemýšlet nad tvorbou reklamního účtu. Ukážeme si příklady, jak pracovat s Analýzou klíčových slov a jak si jednoduše navrhnout základní strukturu kampaní.

Konkrétně se dozvíte:

  • Co by měl obsahovat každý PPC účet,

  • Jak se dívat na data z Analýzy klíčových slov,

  • Jak strukturovat PPC účet efektivně,

  • Jak si rychle udělat vlastní přehled o vhodné struktuře účtu

Pro koho je kurz určen?

  • Pro majitele menších firem, kteří sami spravují vlastní PPC kampaně,

  • Pro začínající PPCčkaře,

  • Pro každého, kdo se věnuje PPC a hledá inspiraci pro kampaně,

H1.cz

H1.cz

Internetová agentura

Jednička v internetovém poradenství a výkonnostním marketingu. Více na webu H1.cz. 

Martin Matějka

Martin Matějka

Performance Advertising Team Leader

Martin Matějka pracuje ve firmě H1.cz na pozici Performance Advertising Team Leader. Mezi jeho klienty patří Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, … číst více Košík.cz, Kulina.cz. V online marketingu působí  více než 5 let. Zkušenosti nabíral nejen v PPC, ale také v oblasti tvorby webů, SEO a UX. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.  

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

Modul 1: Klíčová slova v PPC reklamě


0:45


1:15


1:44


1:14


Modul 2: Struktura účtu na základě klíčových slov


1:45


1:30


1:42


1:35


Modul 3: Analýza klíčových slov


1:22


2:08


2:18


Modul 4: Efektivita klíčových slov


1:35


1:53


1:41


1:49


Modul 5: Závěrečné shrnutí a test


16.  Závěr

1:04



Celková délka videí

25 min

Hodnocení kurzu

100 %
3 hodnocení

Pavla Hladečková

Skvělý kurz do začátků PPC, lektor se dobře poslouchá a jednoduše vysvětluje zdánlivé kouzla on-line reklamy.