Nastavení PPC kampaní s analýzou klíčových slov
Kurzem provází H1.cz a Martin Matějka
Co se v kurzu naučíte
Chcete zjistit, jaké typy kampaní by neměly chybět v PPC účtech? Nevíte, kde začít a které výrazy byste měli zpracovat prioritně? Zjistěte, jaká struktura účtu vám pomůže na nic nezapomenout a jak budete inzerovat opravdu na všechno nejdůležitější.
V kurzu si osvojíte
Zjistíte, jaké možnosti inzerce nabízí PPC reklama, jaké kampaně je nutné mít v každém účtu a jakým způsobem přemýšlet nad tvorbou reklamního účtu. Ukážeme si příklady, jak pracovat s Analýzou klíčových slov a jak si jednoduše navrhnout základní strukturu kampaní.
Konkrétně se dozvíte:
- Co by měl obsahovat každý PPC účet,
- Jak se dívat na data z Analýzy klíčových slov,
- Jak strukturovat PPC účet efektivně,
- Jak si rychle udělat vlastní přehled o vhodné struktuře účtu
Pro koho je kurz určen?
- Pro majitele menších firem, kteří sami spravují vlastní PPC kampaně,
- pro začínající PPCčkaře,
- pro každého, kdo se věnuje PPC a hledá inspiraci pro kampaně.
Osnova kurzu
Modul 1: Klíčová slova v PPC reklamě
0:45
1:15
1:44
1:14
Modul 2: Struktura účtu na základě klíčových slov
Modul 3: Analýza klíčových slov
Modul 4: Efektivita klíčových slov
Modul 5: Závěrečné shrnutí a test

H1.cz
Internetová agentura
Jednička v internetovém poradenství a výkonnostním marketingu. Více na webu H1.cz.

Martin Matějka
Performance Advertising Team Leader
Martin Matějka pracuje ve firmě H1.cz na pozici Performance Advertising Team Leader. Mezi jeho klienty patří Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, … číst víceKošík.cz, Kulina.cz. V online marketingu působí více než 5 let. Zkušenosti nabíral nejen v PPC, ale také v oblasti tvorby webů, SEO a UX. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
Hodnocení kurzu
89 %
*****
Kurz je fajn pro člověka, který neočekává průvodce naklikáním reklamy, spíše ukazuje principy. Což nakonec těm, co hledali naklikání, může pomoci o trochu víc a kouknout se na věc z nadhledu.
jsem spokojen
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.