Obtížné komunikační situace
NejprodávanějšíKurzem provází Olga Lošťáková
Získejte praktické tipy pro předcházení emočním únosům; podání kritiky; vstřícné odmítnutí; pro reakce na útočné výroky či zvládnutí manipulativních her. Celý popisek
Vadí Vám kolega, který Vás svým chováním ruší při práci? A nebo Vás nejenom ruší, ale dokonce vážně ohrožuje Váš pracovní výkon – například pozdě odevzdanými dokumenty či v nedostatečné kvalitě? Máte pocit, že s vámi druzí manipulují, ale nevíte, jak manipulaci opravdu rozpoznat a jak na ni reagovat? Býváte přetížení, protože se Vám nedaří druhé odmítat?
V tomto kurzu se dozvíte praktické techniky a tipy jak postupovat v různých obtížných situacích – jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval, jak odmítnout a být přitom vstřícný, jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her. Kromě nefunkčních postupů však poznáte i možné postupy efektivní – získáte jistotu, pilíř, o který se budete moci ve svých konkrétních náročných situacích opřít.
Zaměříme se ale nejen na samotné komunikační techniky, ale také na to, jak to udělat, abyste tyto techniky dokázali využít v praxi. Často se totiž stává, že lidé teorii znají, ale potom ji v kontaktu s nepříjemným jedincem neumí využít.
V kurzu se naučíte:
- jak emoce ovlivňují naši komunikaci
- jak emoce ve vztazích využívat efektivně
- jak předejít emočním únosům
- jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
- jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
- praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
- Jak odmítnout a působit vstřícně
- Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah
- Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci
- Jak reagovat na útočné výroky a kritiku
Kurz jsem doplnila praktickými cvičeními, doplňkovými materiály a odkazy na zajímavá a inspirativní videa.
Kurz je určený pro ty, kteří:
- chtějí načerpat inspiraci pro zvládání běžných obtížných komunikačních situací
- chtějí poznat lépe sami sebe i druhé lidi
- chtějí pochopit, jak komunikovat, aby dosáhli oboustranně přijatelné dohody
- nechtějí se nechat ovládat emocemi a následně litovat vyřčených slov a svých činů
Osnova kurzu
11 lekcí · 43 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Lektorka, psycholožka a koučka
Školení soft skills (prezentace, komunikace, emoční inteligence, manažerské dovednosti) se věnuje od roku 2007. Je spoluautorkou knih „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010) a „Jak získat úspěch, klid a vyrovnanost v hektické současnosti“ (Grada, 2017). Je držitelkou ocenění LIGS AWARDS: Osobnost vzdělávání dospělých 2014. Společně s Radkou Loja provozuje úspěšný web osobního rozvoje mindtrix.cz
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Prekvapivo veľmi užitočné, v reálnom živote sú presne takéto situácie. Treba sa brániť pred manipuláciou. Vďaka za kurz, Dana
Veľmi príjemná lektorka, jasne a stručne spracovaná téma.
Kurz je velmi obsáhlý, zachoval si zároveň obsahem stručnost a příklady z praxe mi pomáhají si zapamatovat nebo připodobnit situace ze života. Moc se mi líbí, že v kurzu zazněly rady slovy, které používám i já - "Nehrajte jeho hru" "Pokud někdo s Vámi manipuluje, tak spíše se sebou necháte manipulovat". Celkově přednes Olgy mi sedl a slova obsahu kurzu jsou zvolena velmi uvážlivě a za mě je to perfektní a vyčerpávající kurz "bez slovních výplní".