Obtížné komunikační situace

Nejprodávanější

Kurzem provází  Olga Lošťáková

Získejte praktické tipy pro předcházení emočním únosům; podání kritiky; vstřícné odmítnutí; pro reakce na útočné výroky či zvládnutí manipulativních her. Celý popisek

890 Kč s DPH

Celková délka

43 min

Počet lekcí

11

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Vadí Vám kolega, který Vás svým chováním ruší při práci? A nebo Vás nejenom ruší, ale dokonce vážně ohrožuje Váš pracovní výkon – například pozdě odevzdanými dokumenty či v nedostatečné kvalitě? Máte pocit, že s vámi druzí manipulují, ale nevíte, jak manipulaci opravdu rozpoznat a jak na ni reagovat? Býváte přetížení, protože se Vám nedaří druhé odmítat?

V tomto kurzu se dozvíte praktické techniky a tipy jak postupovat v různých obtížných situacích – jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval, jak odmítnout a být přitom vstřícný, jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her. Kromě nefunkčních postupů však poznáte i možné postupy efektivní – získáte jistotu, pilíř, o který se budete moci ve svých konkrétních náročných situacích opřít.

Zaměříme se ale nejen na samotné komunikační techniky, ale také na to, jak to udělat, abyste tyto techniky dokázali využít v praxi. Často se totiž stává, že lidé teorii znají, ale potom ji v kontaktu s nepříjemným jedincem neumí využít.

V kurzu se naučíte:

  • jak emoce ovlivňují naši komunikaci
  • jak emoce ve vztazích využívat efektivně
  • jak předejít emočním únosům
  • jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
  • jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
  • praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
    • Jak odmítnout a působit vstřícně
    • Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah
    • Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci
    • Jak reagovat na útočné výroky a kritiku

Kurz jsem doplnila praktickými cvičeními, doplňkovými materiály a odkazy na zajímavá a inspirativní videa.

Kurz je určený pro ty, kteří:

  • chtějí načerpat inspiraci pro zvládání běžných obtížných komunikačních situací
  • chtějí poznat lépe sami sebe i druhé lidi
  • chtějí pochopit, jak komunikovat, aby dosáhli oboustranně přijatelné dohody
  • nechtějí se nechat ovládat emocemi a následně litovat vyřčených slov a svých činů
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Olga Lošťáková

Lektorka, psycholožka a koučka

Školení soft skills (prezentace, komunikace, emoční inteligence, manažerské dovednosti) se věnuje od roku 2007. Je spoluautorkou knih „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010) a „Jak získat úspěch, klid a vyrovnanost v hektické současnosti“ (Grada, 2017). Je držitelkou ocenění LIGS AWARDS: Osobnost vzdělávání dospělých 2014. Společně s Radkou Loja provozuje úspěšný web osobního rozvoje mindtrix.cz

Hodnocení kurzu

94 %

3 994 hodnocení
3081x
672x
172x
42x
27x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Jaroslav P.

fajn


Silvia Smoleniaková

Veľmi užitočné, konkrétne informácie a názorné príklady


Robert Ernat

Byl moc fajn a přínosný.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.