Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Obtížné komunikační situace
NejprodávanějšíKurzem provází Olga Lošťáková
Získejte praktické tipy pro předcházení emočním únosům; podání kritiky; vstřícné odmítnutí; pro reakce na útočné výroky či zvládnutí manipulativních her. Celý popisek
Vadí Vám kolega, který Vás svým chováním ruší při práci? A nebo Vás nejenom ruší, ale dokonce vážně ohrožuje Váš pracovní výkon – například pozdě odevzdanými dokumenty či v nedostatečné kvalitě? Máte pocit, že s vámi druzí manipulují, ale nevíte, jak manipulaci opravdu rozpoznat a jak na ni reagovat? Býváte přetížení, protože se Vám nedaří druhé odmítat?
V tomto kurzu se dozvíte praktické techniky a tipy jak postupovat v různých obtížných situacích – jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval, jak odmítnout a být přitom vstřícný, jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her. Kromě nefunkčních postupů však poznáte i možné postupy efektivní – získáte jistotu, pilíř, o který se budete moci ve svých konkrétních náročných situacích opřít.
Zaměříme se ale nejen na samotné komunikační techniky, ale také na to, jak to udělat, abyste tyto techniky dokázali využít v praxi. Často se totiž stává, že lidé teorii znají, ale potom ji v kontaktu s nepříjemným jedincem neumí využít.
V kurzu se naučíte:
- jak emoce ovlivňují naši komunikaci
- jak emoce ve vztazích využívat efektivně
- jak předejít emočním únosům
- jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
- jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
- praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
- Jak odmítnout a působit vstřícně
- Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah
- Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci
- Jak reagovat na útočné výroky a kritiku
Kurz jsem doplnila praktickými cvičeními, doplňkovými materiály a odkazy na zajímavá a inspirativní videa.
Kurz je určený pro ty, kteří:
- chtějí načerpat inspiraci pro zvládání běžných obtížných komunikačních situací
- chtějí poznat lépe sami sebe i druhé lidi
- chtějí pochopit, jak komunikovat, aby dosáhli oboustranně přijatelné dohody
- nechtějí se nechat ovládat emocemi a následně litovat vyřčených slov a svých činů
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné11 lekcí · 43 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektorka, psycholožka a koučka
Školení soft skills (prezentace, komunikace, emoční inteligence, manažerské dovednosti) se věnuje od roku 2007. Je spoluautorkou knih „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010) a „Jak získat úspěch, klid a vyrovnanost v hektické současnosti“ (Grada, 2017). Je držitelkou ocenění LIGS AWARDS: Osobnost vzdělávání dospělých 2014. Společně s Radkou Loja provozuje úspěšný web osobního rozvoje mindtrix.cz
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Lektorka má nepříjemný hlas, nesympatická- neumí zaujmout, přesvětlené prostředí v němž je to natočené působí jako ordinace lékaře a přehnané grimasy a rozhazování rukama působí jako od profesora a ne od někoho, kdo by vám chtěl pomoci a poradit. Je to jako povinné školení.
velice zajímavé
Kurz "Obtížné komunikační situace" mě nadchl díky skvělé lektorce, která dokázala prezentovat látku jasně, stručně a velmi srozumitelně. Praktické scénky a příklady usnadnily pochopení různých situací a reakcí, což mi výrazně pomohlo k lepšímu vžití se do problému. Tento kurz byl za cca 45 minut mnohem přínosnější než delší školení, která se často zaměřují jen na teoretické nástroje. Moc děkuji.