Osobní marketing III.: Jak se prezentovat na sítích
Kurzem provází Filip Kahoun
Sociální sítě dnes představují nejvyšší ligu osobního marketingu. Jsou otevřenou branou do světa médií, kde už se nehraje jen o pozornost vašeho okolí, ale celého trhu. Celý popisek
Ti nejlepší z nejlepších posbírali na sítích tak početné publikum, že by se o tom mohlo zdát i nejsledovanějším globálním televizím. Uspět však může téměř každý! Chce to jen vědět jak a mít dostatek vytrvalosti…
Profesionálně zvládnutá sebeprezentace v sociálních médiích není zdaleka jen o sběru „lajků“ a budování zvučného jména ve veřejném prostoru. Dokáže vám vydatně pomoci třeba se sháněním nových klientů nebo při náboru nováčků do týmu, může vám otevřít nové kariérní či obchodní příležitosti, podpořit prodeje vašich produktů, udělat vám dobrou reklamu v zaměstnání a v neposlední řadě i zvýšit tržní cenu vaší osobní značky.
Ve třetím a závěrečném díle seriálu o chytrém osobním marketingu se zaměříme právě na to, jak se prosadit na sociálních sítích a vytěžit maximum z jejich obřího potenciálu.
Tento kurz vám nabídne praktický návod, jak:
- Zvládnout „hygienické minimum“ vaší mediální prezentace.
- Dát své značce na sociálních sítích jasnou tvář a nenechat ji „rozpliznout“.
- Vybrat pro svůj osobní marketing tu správnou síť.
- Vymyslet vlastní seriál, který budou lidé na sítích doslova hltat.
- Dosáhnout lepšího šíření vašich příspěvků.
- Efektivně obsloužit více sociálních sítí naráz.
- Úspěšně čelit hlavním nástrahám síťového marketingu.
Komu je kurz určen?
- Pro každého, kdo nechce zapadnout v dnešním informačním smogu a má odvahu vystoupit z řady.
- Pro manažery, kteří válčí s náborem nováčků a potřebují aktivní „employer branding“.
- Pro zaměstnance, kteří chtějí zlepšit své kariérní vyhlídky.
- Pro podnikatele, kteří potřebují propagovat svou osobní (či firemní) značku.
- Pro všechny, kteří potřebují ke své práci publikum (umělci, autoři, sportovci a třeba i politici).
Osnova kurzu
15 lekcí · 1:21 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
94 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz se mi velmi líbil. Inspirativní a návodný jak dále.
Přestože se autor soustředí především na LinkedIn, jeho rady byly velmi univerzální a přínosné pro jakýkoliv druh profilu. Pro začátečníka, který nemá příliš zkušenosti a znalosti k marketingu, byl kurz velmi přínosný, díky.
I přes to, že spoustu věcí jsem již znala, nějaké aha momenty jsem měla. Kurz byl pro mne přínosem. Vše krásně vysvětleno.