Pište příběhy, které prodávají (pozn.: tento kurz je již neaktuální a je nahrazen novým)
Kurzem provází Michelle Losekoot
Naučte se lépe vyprávět příběhy a přilákejte nové čtenáře, fanoušky a zákazníky.
V tomto kurzu se v 30 lekcích naučíte, jak psát lépe: jak být lepším vypravěčem, prodávat pomocí příběhu a jak přesvědčit textem.
Kurz propojuje tvůrčí psaní, marketing, storytelling a copywriting. Dozvíte se v něm, jak využívat příběhy k lepší propagaci svého podnikání nebo svých zálib. Nezáleží na tom, jestli zrovna píšete e-mail, slogan, blog, texty na web nebo firemní status na Facebook. Psaní je řemeslo: spoustu šikovných triků a pravidel lze naučit, cvičit a zlepšovat.
Jestli jste tedy někdy zažili ten pocit, když:
- sedíte před bílou obrazovkou s blikajícím kurzorem a nevíte, jak začít,
- nemůžete se vymáčknout a popsat pocity nebo situaci,
- nevíte, co dávat na své firemní sociální sítě,
- zase nemáte téma na blog,
- dochází vám kreativita při psaní,
- nemůžete najít ten správný chytlavý příběh pro svou značku nebo jste nedokázali zaujmout posluchače či čtenáře svým vyprávěním,
... pak je tento kurz určený přesně pro vás.
V kurzu se naučíte, jak:
- vyprávět,
- najít správná slova a úhel pohledu,
- vystihnout své pocity,
- pracovat v textu s emocemi,
- odstranit tvůrčí bloky,
- odhalit klišé a prázdné fráze,
- lépe pozorovat, naslouchat a vnímat sílu detailu.
“Dlouhou dobu fungoval náš svět jen díky příběhům. Jsme přirození vypravěči, a to nás odlišuje od zbytku živočichů na této planetě. Příběhy vzbuzují empatii, emocionální propojení, vytvářejí intimitu. Informace zabalené do příběhu jsou tou nejjednodušší cestou, jak věci pochopit, proto je důležité naučit se příběhy používat také v marketingu a copywritingu,” říká lektorka.
Poznejte sílu příběhů i vyprávění a naučte se s nimi pracovat ve svém pracovním i osobním životě!
Osnova kurzu
30 lekcí · 1:40 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly
Obsahový marketér & copywriter
Michelle se živí marketingem více než deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy copywritingu a obsahového marketingu. Je držitelkou dvou ocenění v soutěži Fénix content marketing. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, Česká spořitelna, DHL, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Perfektní! Děkuji!
Kurz byl úplně výborný. Nejlepší, který jsem tu otevřela. Je to opravdu odbornice a umí to podat. Ale ten test byl neskutečně těžký. Zaměřený na detaily, které myslím byly spíše okrajové pro kurz.
Skvělé.