Všechny kurzy

Pište příběhy, které prodávají

hodnocení 90 %

Kurzem provází Michelle Losekoot

Cena: 990 Kč s DPH

Počet lekcí:
30

Celková délka videí:
1:40 hod

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Naučte se lépe vyprávět příběhy a přilákejte nové čtenáře, fanoušky a zákazníky.

V tomto kurzu se v 30 lekcích naučíte, jak psát lépe: jak být lepším vypravěčem, prodávat pomocí příběhu a jak přesvědčit textem.

Kurz propojuje tvůrčí psaní, marketing, storytelling a copywriting. Dozvíte se v něm, jak využívat příběhy k lepší propagaci svého podnikání nebo svých zálib. Nezáleží na tom, jestli zrovna píšete e-mail, slogan, blog, texty na web nebo firemní status na Facebook. Psaní je řemeslo: spoustu šikovných triků a pravidel lze naučit, cvičit a zlepšovat.

Jestli jste tedy někdy zažili ten pocit, když:

  • sedíte před bílou obrazovkou s blikajícím kurzorem a nevíte, jak začít,
  • nemůžete se vymáčknout a popsat pocity nebo situaci,
  • nevíte, co dávat na své firemní sociální sítě,
  • zase nemáte téma na blog,
  • dochází vám kreativita při psaní,
  • nemůžete najít ten správný chytlavý příběh pro svou značku nebo jste nedokázali zaujmout posluchače či čtenáře svým vyprávěním,

... pak je tento kurz určený přesně pro vás.

V kurzu se naučíte, jak:

  • vyprávět,
  • najít správná slova a úhel pohledu,
  • vystihnout své pocity,
  • pracovat v textu s emocemi,
  • odstranit tvůrčí bloky,
  • odhalit klišé a prázdné fráze,
  • lépe pozorovat, naslouchat a vnímat sílu detailu.

“Dlouhou dobu fungoval náš svět jen díky příběhům. Jsme přirození vypravěči, a to nás odlišuje od zbytku živočichů na této planetě. Příběhy vzbuzují empatii, emocionální propojení, vytvářejí intimitu. Informace zabalené do příběhu jsou tou nejjednodušší cestou, jak věci pochopit, proto je důležité naučit se příběhy používat také v marketingu a copywritingu,” říká lektorka.

Poznejte sílu příběhů i vyprávění a naučte se s nimi pracovat ve svém pracovním i osobním životě!

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Obsahový marketér & copywriter

Michelle se živí psaním už deset let. Studovala tvůrčí psaní, pracovala v Mf DNES, PR agentuře i v lifestových magazínech. Teď je na volné noze, … číst více pomáhá svým klientům se sociálnímí sítěmi a s reklamními texty. Vede veřejné i firemní kurzy sociálních sítí, obsahového marketingu a tvůrčího psaní. Vydala novelu Květinostesk (Youngbooks, 2013) a s Milošem Říhou román v cloudu Setkávání (Microsoft, 2013), ve volném čase píše blog BezJablka.cz, který teď připravuje ke knižnímu vydání.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Osnova kurzu

Hodnocení kurzu

90 %
66 hodnocení

Zdenka Tybanová

líbil, kultivovaný projev lektorky;
vadí mi, že jsem se nemohla k některým lekcím vrátit
Z. Tybanová


Margita Kadeřábková

Příliš teoretický.
Prakticky jsem se nenaučila tyto věci, které byly uvedeny v upoutávce:
vyprávět,
najít správná slova a úhel pohledu,
vystihnout své pocity,
pracovat v textu s emocemi,


Martina Nováková

Moc se mi kurz libi, stale se vracím a opakuji lekce. Lektorka je totiž moc příjemná, hlavně stale hledám v copywritingu moznost realizovat svoje psané myslenky. V závěrečném testu je v AIDA chyba, stale jsem koumala,proc mam chybu. Není ani v jedné odpovědi Desire.


Lenka Rejfířová

Skvělé pro úvod do storytellingu a obsahového marketingu, ale i pro upgrade běžného obsahu, který denně vypouštíme přes sociální sítě jako obyčejní lidé.


Kateřina Schmiedtová

Kurz je úžasný k nakopnutí se... Začít přemýšlet, něco dělat - dobře se namotivovat. Nejsem si ale jistá, zda se mi podaří nově získané informace použít v mém oboru.


Jan Perlík

Perfektní kurz pro spisovatele, copywritery, marketéry a správce sociálních sítí, který obsahuje spoustu skvělých tipů a příkladů z praxe.


Daniela Hummelgren

Michelle je úžasná.


Ivana Vokrouhlíková

Skvělý kurz se spoustou cenných rad. Velmi mne namotivoval psát;)


Sandra Dočkalová

pár zajímavých tipů tam bylo, jinak je to spíše povrchní, autorka si občas protiřečí a některá tvrzení ne vždy odpovídají realitě


Zuzana Dvořáčková

Spousta dobrých rad a tipů. A teď jdu na ty úkoly.