Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Psychologie dlouhověkosti: jak získat roky navíc díky vnitřní pohodě
NovinkaKurzem provází Filip Kahoun
Co když klíčem k dlouhému životu nejsou jen geny, diety, ale vaše psychika? Optimismus, smysl, vztahy i disciplína… Odemkněte tajemství dlouhověkosti. A nebudeme ho hledat v lednici, v posilovně ani v lékárně…, ale výhradně ve vlastní hlavě. Celý popisek
Dlouhověkost začíná v hlavě. Ne v lednici, v posilovně ani v lékárně.
Filip Kahoun vás v tomto kurzu provede fascinující cestou, jak prodloužit svůj život díky mentálním strategiím, které mají často silnější vliv než geny nebo životospráva. V kurzu se opírá o nejnovější vědecké poznatky i inspiraci z tzv. modrých zón – míst s nejvyšším výskytem stoletých lidí na světě.
Zjistíte, proč mají optimisté větší šanci překročit hranici 85 let, jak může změna postoje k věku přidat až 7,5 roku života a proč jsou kvalitní vztahy silnější prevencí než dieta nebo sport.
V kurzu se mimo jiné naučíte:
- využívat sílu očekávání a pěstovat optimismus
- plánovat štěstí a zbavit se škodlivého stresu
- objevit svůj „ikigai“ – hlubší smysl života
- posílit psychickou odolnost a sebekázeň
- investovat do vztahů a budovat komunitu
- změnit přístup ke stáří jako nové životní kapitole
Tento kurz je pro všechny, kdo chtějí žít déle – a hlavně lépe.
Někdy stačí změnit úhel pohledu – a přidat si roky navíc.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné12 lekcí · 46 min

Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
97 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Skvělý návod na optimistický život!
Díky, moc díky za myšlenky a návody v kurzu.
Moc děkuju. Výborný kurz. :-)