Umění rozhovoru
NejprodávanějšíKurzem provází Iveta Clarke
Naučte se mluvit s lidmi tak, aby oni chtěli mluvit s vámi. Obratně. Citlivě. Inteligentně. Pozorně. Se zájmem. S grácií. Do hloubky.
Zdá se to jednoduché? Přesto leadeři a manažeři právě zde vstupují na tenký led ne-dovednosti. Myslí si, že s lidmi mluví. Namísto toho jim ale buď něco prezentují anebo něco říkají.
I tohle kvalitní rozhovor dokáže:
- Chcete inspirovat druhé?
- Chcete si získat lidi kolem sebe tak, aby vás následovali, věřili vám, oceňovali váš názor a uznávali vás jako osobnost a přirozenou autoritu?
- Chcete je nadchnout, povzbudit, ocenit, motivovat a podnítit jejich kreativitu ?
- Chcete zvýšit svou asertivitu, svůj dopad a své charisma?
- Chcete předávat svoje zkušenosti tak, aby o ně někdo stál?
- Chcete být leaderem, který v lidech zanechá pozitivní stopu?
Rozhovor se dá naučit
Ač se to může zdát jakkoliv nepředstavitelné, vést kvalitní rozhovor s druhými lidmi je značně podceňovaná dovednost.
Nevěnujeme jí většinou žádnou specifickou pozornost, a nemáme tušení, jak taková dynamika rozhovoru dvou lidí vlastně vzniká a jak ji můžeme ovlivnit, abychom z rozhovoru udělali pro obě strany užitečný a kvalitní zážitek.
Nejde v něm totiž jen o naše kompetence, tedy o to, co říkáme nebo o čem mluvíme, ale i o určitý způsob nastavení: tedy jak rozhovor vedeme, oč v něm vlastně jde a čemu při něm věnujeme pozornost.
Komu je kurz určen:
- Pro všechny, co při práci používají komunikaci jako nástroj vedení.
- Pro rodiče.
- Pro ty, kteří chtějí nechat v druhých pozitivní stopu.
Dozvíte se:
- Proč je umění vést rozhovor skrytou zbraní vašeho charismatu, sebedůvěry a vůdcovství?
- V čem se liší cíl a záměr , s jakým do rozhovoru vstupujete a proč je ten rozdíl podstatný?
- Co všechno tvoří kvalitní rozhovor a jak tyto atributy identifikovat, procvičovat a upevňovat?
- Kam v rozhovoru zaměřit pozornost, aby bavil vás i toho druhého?
- Jak se z rozhovoru dozvědět co nejvíce a něco nového se v něm naučit?
- Jak kvalitní rozhovor dokáže posílit naše vztahy i naši energii?
- Jak z nudného tématu udělat živý rozhovor?
- Jak pracovat s lidmi, kteří se rádi poslouchají nebo opakují stále totéž?
- Jak přimět k rozhovoru lidi, kteří neradi mluví?
- Jak začít rozhovor s někým, koho vůbec neznáme?
A hlavně se dozvíte, jak prostřednictvím rozhovoru zkvalitnit svoje vztahy nejen s kolegy v práci, ale i se svými blízkými - s partnery, dětmi, přáteli i rodiči.

Koučka a supervizorka
Mezinárodně certifikovaná koučka a supervizorka s více než 20letou koučovací praxí. Jejími častými klienty jsou vysoce postavení manažeři a ředitelé českých i mezinárodních korporací. Iveta do koučování promítá svou životní vyzrálost, zkušenost z několika postů HR ředitelky v mezinárodních korporacích, hlavně ale „obyčejnou” lidskou zvídavost a zájem. Její přístup můžete nacítit z jejích článků, mnohých podcastů, jichž je hostem nebo názorů, které často publikuje na svém Linkedin profilu. Více o Ivetě zjistíte také na jejím webu ivetaclarke.com.
87 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
ok
Kurz se mi velmi líbil tím, že měl poměrně široký záběr, ale všechna témata byla probrána dostatečně do hloubky včetně srozumitelných příkladů. Děkuji!
Velmi zajímavé nové informace a pro mou osobu velké obohacení v oblasti komunikace.