Zákaznická zkušenost: jak vytvářet pozitivní vztah k vaší značce
Kurzem provází Ján Uriga Slovensky
Cena: 890 Kč s DPH
Sleva -50%: 445 Kč s DPH
Platí do 31. 1. 2023
Co se v kurzu naučíte
⅓ zákazníků stačí jedna negativní zkušenost a dají vašemu produktu vale. Naopak 75 % zákazníků je ochotno zaplatit více, když získají dobrou zkušenost s vaší značkou. Zjistěte, jak na to, aby se k vám zákazníci vraceli a s radostí vás doporučovali.
V kurzu si osvojíte
Co mají společného Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci je milují a rádi se o svou zkušenost dělí se světem v recenzích. Jak to? Zmíněné firmy totiž přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí. Nabízejí jim jen relevantní produkty a dokáží svým produktem vykouzlit úsměv na tváři, příjemný zážitek a milé vzpomínky.
Pokud hledáte recept na úspěšnou firmu, ke které se spokojení zákazníci vracejí a přivádějí další, jste tu správně. Lektor, dlouholetý konzultant mezinárodních firem, vás seznámí s pojmem zákaznická zkušenost (customer experience, CX), vysvětlí, co si pohlídat a jak zjistit, zda jste na dobré cestě. Kromě konkrétních čísel a návodů se těšte i na příklady firem, které si se zákazníky notují a díky tomu jsou nejen oblíbené, ale i finančně úspěšné.
V kurzu se dozvíte:
- Co je zákaznická zkušenost a proč by jí firmy měly věnovat pozornost.
- Co zákazník očekává a jak se vám odmění, když to splníte.
- Na jaké oblasti produktu/služby se zaměřit.
- Jak změřit, že jste v oblasti zákaznické zkušenosti na dobré cestě.
- Jak zákaznickou zkušenost vetknout do klíčových firemních oblastí.
Osnova kurzu
Zákaznická zkušenost: jak vytvářet pozitivní vztah k vaší značce

Ján Uriga
Specialista inovací a řízení změn
Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na … číst vícevytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin.
Hodnocení kurzu
87 %
ten závěrečný test dal fakt zabrat, v kontextu kurzu je obtížně uchopitelný
“Dekuji za feedback. Velmi si vazim podnetu na vylepseni. Preji uspech a radost z toho co delate a ja se poznazim i diky vasi reakci o lepsi zakaznickou zkusenost“
*******
“Vdaka za hodnotenie“
Veľa užitočných informácií k dôležitej téme. Vďaka :) Určite to využijem pri rozvíjaní nášho projektu.
“Dakujem za nazdielanie skusenosti. Budem este vdacnejsi, ak budeme vediet o vysledkoch, ktore vdaka tomu ziskate. Prajem uspech a radost, z toho, co budete v CX realizovat.“
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.