Zákaznická zkušenost: jak vytvářet pozitivní vztah k vaší značce

Kurzem provází  Ján Uriga

⅓ zákazníků stačí jedna negativní zkušenost a dají vašemu produktu vale. Naopak 75 % zákazníků je ochotno zaplatit více, když získají dobrou zkušenost s vaší značkou. Zjistěte, jak na to, aby se k vám zákazníci vraceli a s radostí vás doporučovali. Celý popisek

990 Kč s DPH

Celková délka

1:00 hod

Počet lekcí

11

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Co mají společného Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci je milují a rádi se o svou zkušenost dělí se světem v recenzích. Jak to? Zmíněné firmy totiž přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí. Nabízejí jim jen relevantní produkty a dokáží svým produktem vykouzlit úsměv na tváři, příjemný zážitek a milé vzpomínky.

Pokud hledáte recept na úspěšnou firmu, ke které se spokojení zákazníci vracejí a přivádějí další, jste tu správně. Lektor, dlouholetý konzultant mezinárodních firem, vás seznámí s pojmem zákaznická zkušenost (customer experience, CX), vysvětlí, co si pohlídat a jak zjistit, zda jste na dobré cestě. Kromě konkrétních čísel a návodů se těšte i na příklady firem, které si se zákazníky notují a díky tomu jsou nejen oblíbené, ale i finančně úspěšné.

V kurzu se dozvíte:

  • Co je zákaznická zkušenost a proč by jí firmy měly věnovat pozornost.
  • Co zákazník očekává a jak se vám odmění, když to splníte.
  • Na jaké oblasti produktu/služby se zaměřit.
  • Jak změřit, že jste v oblasti zákaznické zkušenosti na dobré cestě.
  • Jak zákaznickou zkušenost vetknout do klíčových firemních oblastí.
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Ján Uriga

Specialista inovací a řízení změn

Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na vytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin. 

Hodnocení kurzu

85 %

110 hodnocení
57x
31x
15x
4x
3x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Tomáš Š.

Ochutnávka a základní typy jak pracovat s tématem CX.

Reakce lektora:

“Ano, presne tak byl format koncipovan. Dekuji za podeleni se s vasi zkusenosti s kurzem Tomasi. At vam prinese navod na uspech.“


Alena P.

ano, líbil

Reakce lektora:

“Aleno, vazim si a dekuji hodnoceni. Preji, aby se vam povedlo co nejvic z toho prevest do praxe.“


Vladimír V.

zajímavé

Reakce lektora:

“Dekuji a vazim si, ze jste venoval hodnoceni jednim slovem svuj cas. Rad bych vedel, co nenaplnilo vasi potrebu jit na 5. Nehonim ted skote, ale obsah. Preju uspech a radost z nej.“

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.