Zákaznická zkušenost: jak vytvářet pozitivní vztah k vaší značce

Slovensky Slovensky
Kurzem provází Ján Uriga

Cena: 890 Kč s DPH

Počet lekcí:
11
Celková délka videí:
1:00 hod

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Koupit kurz

Co se v kurzu naučíte

⅓ zákazníků stačí jedna negativní zkušenost a dají vašemu produktu vale. Naopak 75 % zákazníků je ochotno zaplatit více, když získají dobrou zkušenost s vaší značkou. Zjistěte, jak na to, aby se k vám zákazníci vraceli a s radostí vás doporučovali.

Co mají společného Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci je milují a rádi se o svou zkušenost dělí se světem v recenzích. Jak to? Zmíněné firmy totiž přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí. Nabízejí jim jen relevantní produkty a dokáží svým produktem vykouzlit úsměv na tváři, příjemný zážitek a milé vzpomínky.

Pokud hledáte recept na úspěšnou firmu, ke které se spokojení zákazníci vracejí a přivádějí další, jste tu správně. Lektor, dlouholetý konzultant mezinárodních firem, vás seznámí s pojmem zákaznická zkušenost (customer experience, CX), vysvětlí, co si pohlídat a jak zjistit, zda jste na dobré cestě. Kromě konkrétních čísel a návodů se těšte i na příklady firem, které si se zákazníky notují a díky tomu jsou nejen oblíbené, ale i finančně úspěšné.

V kurzu se dozvíte:

  • Co je zákaznická zkušenost a proč by jí firmy měly věnovat pozornost.
  • Co zákazník očekává a jak se vám odmění, když to splníte.
  • Na jaké oblasti produktu/služby se zaměřit.
  • Jak změřit, že jste v oblasti zákaznické zkušenosti na dobré cestě.
  • Jak zákaznickou zkušenost vetknout do klíčových firemních oblastí.

Osnova kurzu

Ján Uriga

Ján Uriga

Specialista inovací a řízení změn

Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na číst vícevytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin. 

Všechny kurzy lektora Ján Uriga

Hodnocení kurzu

95 %

15 hodnocení
12x
2x
1x
0x
0x

Andrea B.

*******

Reakce lektora:

“Vdaka za hodnotenie“


Monika Z.

Veľa užitočných informácií k dôležitej téme. Vďaka :) Určite to využijem pri rozvíjaní nášho projektu.

Reakce lektora:

“Dakujem za nazdielanie skusenosti. Budem este vdacnejsi, ak budeme vediet o vysledkoch, ktore vdaka tomu ziskate. Prajem uspech a radost, z toho, co budete v CX realizovat.“

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.