Zákaznická zkušenost: jak vytvářet pozitivní vztah k vaší značce
Kurzem provází Ján Uriga
⅓ zákazníků stačí jedna negativní zkušenost a dají vašemu produktu vale. Naopak 75 % zákazníků je ochotno zaplatit více, když získají dobrou zkušenost s vaší značkou. Zjistěte, jak na to, aby se k vám zákazníci vraceli a s radostí vás doporučovali. Celý popisek
Co mají společného Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci je milují a rádi se o svou zkušenost dělí se světem v recenzích. Jak to? Zmíněné firmy totiž přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí. Nabízejí jim jen relevantní produkty a dokáží svým produktem vykouzlit úsměv na tváři, příjemný zážitek a milé vzpomínky.
Pokud hledáte recept na úspěšnou firmu, ke které se spokojení zákazníci vracejí a přivádějí další, jste tu správně. Lektor, dlouholetý konzultant mezinárodních firem, vás seznámí s pojmem zákaznická zkušenost (customer experience, CX), vysvětlí, co si pohlídat a jak zjistit, zda jste na dobré cestě. Kromě konkrétních čísel a návodů se těšte i na příklady firem, které si se zákazníky notují a díky tomu jsou nejen oblíbené, ale i finančně úspěšné.
V kurzu se dozvíte:
- Co je zákaznická zkušenost a proč by jí firmy měly věnovat pozornost.
- Co zákazník očekává a jak se vám odmění, když to splníte.
- Na jaké oblasti produktu/služby se zaměřit.
- Jak změřit, že jste v oblasti zákaznické zkušenosti na dobré cestě.
- Jak zákaznickou zkušenost vetknout do klíčových firemních oblastí.

Specialista inovací a řízení změn
Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na … číst vícevytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin.
Hodnocení kurzu
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Některé fakta byly pro mne nové, naopak jiné se mi zdály jako samozřejmé a tudíž zbytečné o nich mluvit. Často opakovaly stále stejné nebo podobné rady.
“Dekuji za feedback. Ano, tim, ze kurz si nachazi tak juniorske i seniorske publikum je pod veci, na ktere poukazujete stavaji. Vazim si komentu ohledne opakovani“
ten závěrečný test dal fakt zabrat, v kontextu kurzu je obtížně uchopitelný
“Dekuji za feedback. Velmi si vazim podnetu na vylepseni. Preji uspech a radost z toho co delate a ja se poznazim i diky vasi reakci o lepsi zakaznickou zkusenost“
*******
“Vdaka za hodnotenie“