Všechny kurzy

Základy řízení značky

hodnocení 97 %

Kurzem provází Tomáš Hrivnák

Cena: 1 290 Kč s DPH

Počet lekcí:
18

Celková délka videí:
59 min

Garance vrácení peněz, Certifikát absolventa, Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Jak rozumět značkám a jak je využít v rozvoji vašeho podnikání? Vydejte se s Tomášem Hrivnákem na cestu do světa značek a naučte se, jak úspěšně řídit a budovat svou vlastní značku!

Kurz se zaměřuje na základy řízení značky - brandingu. Je určen podnikatelům, marketingovým manažerům malých a středních firem, ale i zkušeným profesionálům, které bude zajímat polemický a neotřelý pohled na značky.

V kurzu se naučíte:

  • jak značky pomáhají vašemu podnikání,
  • kde se značky vzaly a jaká je jejich historie,
  • jaký je rozdíl mezi značkovou identitou a obrazem (image),
  • jak značky vytvářet a budovat,
  • jak využít archetypů pro tvorbu vlastního značkového příběhu,
  • jak k brandingu přistoupily značky jako Nespresso, AirBank nebo Rajec.

Dozvíte se, že značka není pouze a hlavně logo, ale že je to vlastně základní návod na vaše podnikání – který dělá práci i za vás.

Naučte se vdechnout své značce příběh, a připravte ji na cestu světem, ve kterém je dnes „přeznačkováno“. A staňte se značkou úspěšnou!

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák

Poradce pro řízení značek

Tomáš je poradcem v oblasti řízení značek. V oboru působí 25 let. Pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), … číst více kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pracoval pro značky malé i velké, místní i mezinárodní, neziskové i komerční, v Čechách, na Slovensku a v Evropě. V současnosti řídí svůj vlastní tým poradců a specialistů. Více na www.hrivnak.cz.

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.

Lekce

Úvod do brandingu
1. K čemu jsou značky? 2:54
2. Krátká historie značek 4:32
Příklady z praxe
16. Inspirujte se u nejlepších 7:45
Shrnutí a závěrečný test
17. Shrnutí a další zdroje 2:59
18. Závěrečný test

Hodnocení kurzu

97 %
7 hodnocení

Jan Nehasil Před 4 měsíci

Pro mě jeden z nejlepších kurzů co jsem u nás na Seduo.cz viděl. Lektor je přirozený a skvěle se poslouchá a samotné příběhy značek jsou výborně komentované. Je to absolutní základ a nutnost pro každého markeťáka a zajímavé zpestření i pro NEmarkeťáky.


Adam Krejčík Před 4 měsíci

Nejlépe strávený čas za poslední dobu. Výborný lektor!


Dominik Klus Před 4 měsíci

Dobře zpracovaný kurz, přehledný, motivující pro další samostudium


Michelle Losekoot Před půl rokem

Kurz je skvělým úvodem do světa značek a dobrou pomocnou rukou pro začínající podnikatele.

Nováčci ocení lidský a srozumitelný výklad, pro který nejsou nutné žádné předchozí marketingové znalosti. Ostřílenější markeťáci najdou mnoho věcí k zamyšlení a podívají se na věc jinýma očima.
Prostě Simply clever & Just do it.


Jiří Chlebus Před půl rokem

Poučné, praktické, dobře strukturované a především srozumitelné seznámení s problematikou budování značky. Doporučuji všem, kteří stojí před jakoukoliv novou obchodní aktivitou, ale i těm, kteří mají pocit, že jejich byznysu stále ještě „něco chybí“.