Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Základy řízení značky
NejprodávanějšíKurzem provází Tomáš Hrivnák
Jak rozumět značkám a jak je využít v rozvoji vašeho podnikání? Vydejte se s Tomášem Hrivnákem na cestu do světa značek a naučte se, jak úspěšně řídit a budovat svou vlastní značku! Celý popisek
Kurz se zaměřuje na základy řízení značky - brandingu. Je určen podnikatelům, marketingovým manažerům malých a středních firem, ale i zkušeným profesionálům, které bude zajímat polemický a neotřelý pohled na značky.
V kurzu se naučíte:
- jak značky pomáhají vašemu podnikání,
- kde se značky vzaly a jaká je jejich historie,
- jaký je rozdíl mezi značkovou identitou a obrazem (image),
- jak značky vytvářet a budovat,
- jak využít archetypů pro tvorbu vlastního značkového příběhu,
- jak k brandingu přistoupily značky jako Nespresso, AirBank nebo Rajec.
Dozvíte se, že značka není pouze a hlavně logo, ale že je to vlastně základní návod na vaše podnikání – který dělá práci i za vás.
Naučte se vdechnout své značce příběh, a připravte ji na cestu světem, ve kterém je dnes „přeznačkováno“. A staňte se značkou úspěšnou!
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné18 lekcí · 59 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyPoradce pro řízení značek
Tomáš je poradcem v oblasti řízení značek. V oboru působí 25 let. Pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pracoval pro značky malé i velké, místní i mezinárodní, neziskové i komerční, v Čechách, na Slovensku a v Evropě. V současnosti řídí svůj vlastní tým poradců a specialistů. Více na www.hrivnak.cz.
88 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Výborné!!!
naprosto skvělé! díky
Perfektní kurz, výborně podáno.