Základy řízení značky
Kurzem provází Tomáš Hrivnák
Cena: 1 190 Kč s DPH
Sleva -50%: 595 Kč s DPH
Platí do 31. 1. 2023
Co se v kurzu naučíte
Jak rozumět značkám a jak je využít v rozvoji vašeho podnikání? Vydejte se s Tomášem Hrivnákem na cestu do světa značek a naučte se, jak úspěšně řídit a budovat svou vlastní značku!
V kurzu si osvojíte
Kurz se zaměřuje na základy řízení značky - brandingu. Je určen podnikatelům, marketingovým manažerům malých a středních firem, ale i zkušeným profesionálům, které bude zajímat polemický a neotřelý pohled na značky.
V kurzu se naučíte:
- jak značky pomáhají vašemu podnikání,
- kde se značky vzaly a jaká je jejich historie,
- jaký je rozdíl mezi značkovou identitou a obrazem (image),
- jak značky vytvářet a budovat,
- jak využít archetypů pro tvorbu vlastního značkového příběhu,
- jak k brandingu přistoupily značky jako Nespresso, AirBank nebo Rajec.
Dozvíte se, že značka není pouze a hlavně logo, ale že je to vlastně základní návod na vaše podnikání – který dělá práci i za vás.
Naučte se vdechnout své značce příběh, a připravte ji na cestu světem, ve kterém je dnes „přeznačkováno“. A staňte se značkou úspěšnou!
Osnova kurzu
Úvod do brandingu
Pět pohledů na značku
Praktické řízení značky
Příklady z praxe
Shrnutí a závěrečný test

Tomáš Hrivnák
Poradce pro řízení značek
Tomáš je poradcem v oblasti řízení značek. V oboru působí 25 let. Pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), … číst vícekreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pracoval pro značky malé i velké, místní i mezinárodní, neziskové i komerční, v Čechách, na Slovensku a v Evropě. V současnosti řídí svůj vlastní tým poradců a specialistů. Více na www.hrivnak.cz.
Hodnocení kurzu
88 %
Perfektní kurz, výborně podáno.
Za mě jako pro nováčka velmi dobré a srozumitelné.
Relativně obtížnější test.
******
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.