Úvodní stránka

Lucia Mešková

Lucia Mešková

Lektorka, auditorka kvality

Lucia vystudovala obor general management a své studium zahájila v New Yorku během pětiletého pobytu. Po návratu pracovala v managementu mezinárodní hotelové sítě ACCOR a následně vedla mezinárodní business centrum Regus. Od roku 2014 využívá své rozsáhlé manažerské zkušenosti z mezinárodního prostředí při školeních a poradenství, kde profesionálně a motivačně propojuje praxi s teorií.

Specializuje se na školení v oblasti poskytování excelentního zákaznického servisu, který eliminuje krizové situace a přirozeně zvyšuje prodej, dále na školení pro manažery–lídry a na interní zákaznický servis. Je odbornicí na audity kvality a tvorbu standardů kvality pro hotely, firmy a zákaznicky orientované společnosti. Jejím cílem je posouvat hranice výjimečnosti v zákaznickém servisu a inspirovat co nejvíce lidí ke správnému vnímání zákazníka.

Kurzy lektora

Zákaznický servis: poskytování výjimečné zákaznické zkušenosti
Nejprodávanější