Neprodávejte! Buďte skvělí ve vyvolání NÁKUPU
Kurzem provází Zbyněk Rozbořil
Co se v kurzu naučíte
V tomto kurzu se dozvíte všechny podstatné informace k tomu, abyste dokázali vést takové obchodní jednání, ze kterého bude mít radost jak zákazník, tak i vy. Naučíte se principy netlačícího prodeje, který vede k oboustranně spokojeným výsledkům z prodeje.
V kurzu si osvojíte
Jaká emoce se ve Vás objeví při představě, že byste měli někomu něco prodat? Tato emoce nebývá vždy úplně pozitivní, protože je prodej spojován s tlakem a nuceným přesvědčováním. V tomto kurzu bychom Vám chtěli ukázat, že to jde i jinak, s minimem tlaku a manipulace. A přitom s výsledkem, který očekáváte vy i zákazník. V tomto kurzu se naučíte základní přístupy a techniky tzv. vtahujícího prodeje, který vede k tomu, abyste nemuseli tolik prodávat a tlačit, ale abyste spíše provázeli zákazníka při jeho nákupu. Jsem si jistý, že je to perspektiva, která Vás bude bavit ;)
Kurz je zejména vhodný pro ty, kteří se potřebují naučit prodávat a chtějí si získat pozitivní přístup k prodejní aktivitě a rádi by se naučili účinný způsob prodeje, který respektuje hodnoty zákazníka i prodávajícího.
V kurzu se naučíte:
- Jakým způsobem zákazník nakupuje a jak mu v nákupu můžete pomoci.
- Jak pracovat s námitkami, nakupními signály a dalšími momenty při vyvolání nákupu.
- Jak být více citlivější a vnímavejší vůči zákazníkovi.
- Jak se nebát říct si o “to svoje”, a jak dotáhnout celý nákupní proces do úspěšného konce.
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektující techniky prodeje.
- Profesionály, kteří nesnáší vědomí, ze MUSÍ prodávat své služby a chtěli by se naučit, jak prodávat s minimem tlaku a s dobrým svědomím.
- Pro všechny ostatní zvídavé duše ;)
Osnova kurzu
Základní procesy v prodejním procesu
Excelence v prodejním rozhovoru
Závěr

Zbyněk Rozbořil
zakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru … číst více(www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
Hodnocení kurzu
88 %
Kurz bol dobre soracovaný, náučný, ale v záverečnom teste je spravená chyba, pretože lektor hovorí o pomere 2:1 v zmysle viac počúvať a menej argumentovať, kdežto v kurze je správna odpoveď presný opak
Test nedava smysl, kurz zajimavy.
Krátké shrnutí obchodní taktiky. Děkuji za osvěžení.
Jen mne zarazilo, že v závěrečném testu byla jako správná otázky uvedena ta, že pravidlo 2:1 je 2/3 rozhovoru argumentovat a 1/3 zjišťovat potřeby zákazníka. To by mělo být naopak.
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.