Profesionální zákaznická péče: jak na telefonní komunikaci s klientem
Kurzem provází Martina Málková
Jak si udržet klienta a nového získat? A jak budovat dobré jméno firmy a udržet ji v povědomí nejen klientů, ale i konkurence? Profesionálové na telefonních linkách klientských center jsou jedním z klíčů k úspěchu. Celý popisek
Zákaznická péče je marketing. Když se dělá dobře, dělá značku. A naopak ta špatně odvedená, může znamenat i ztrátu zákazníka. Klient si může dovolit cokoliv, ale operátor by měl cokoliv zvládnout.
Tento kurz je co nejvíc praktický. V každé lekci najdete modelový hovor, na kterém si vždy rozebereme a ukážeme zásadní dovednosti operátora. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak by měla profesionální komunikace vypadat. Naučíte se jak zvládat komunikaci se zákazníkem tak, aby cítil, že je v dobrých rukou.
Co se dále naučíte?
- využívat veškerých komunikačních dovedností k naplnění klientových potřeb
- uvědomit si, co může být příčinou spojenosti či nespokojenosti klienta
- poznat specifika komunikace s problémovými klienty a lépe zvládat jejich emotivní reakce
- správně pracovat s hlasem a osvojit si vyjadřovací styl bez problémových obratů
- klást efektivní a vhodné otázky pro zlepšení vedení rozhovorů s klientem

Martina Málková
Lektorka komunikačních dovedností
Lektorka komunikačních dovedností, asertivity nebo například řešení konfliktů. Pracovní zkušenosti sbírala v oborech jako je obchod, … číst vícecestovní ruch až po zábavní průmysl. Působila jsem na řadě pozic, v soukromých firmách a korporacích. Od roku 2010 se plně věnuji profesi lektora. Po absolvování výcviku koučování v systemickém přístupu rozšířila o koučovací dovednosti i svůj lektorský styl. Spolupracovala a spolupracuje se společnostmi jako je například INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC,s.r.o., NAKIT,s.p., Univerzita Palackého a zároveň působím jako externí lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.
Hodnocení kurzu
95 %
Kurz byl skvělý, nejvíc oceňuji příklady a dodatečné vysvětlení.
ok
Praktické příklady byly nápomocné k pochopení jaké chyby v komunikaci můžou nastat a naopak, jak správě reagovat
“Dělá mi radost, když z vašich reakcí vidím, že kurz má smysl. Díky, Lucie 😊“
Jak kurz probíhá?
Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.