Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Profesionální zákaznická péče: jak na telefonní komunikaci s klientem
Kurzem provází Martina Málková
Jak si udržet klienta a nového získat? A jak budovat dobré jméno firmy a udržet ji v povědomí nejen klientů, ale i konkurence? Profesionálové na telefonních linkách klientských center jsou jedním z klíčů k úspěchu. Celý popisek
Zákaznická péče je marketing. Když se dělá dobře, dělá značku. A naopak ta špatně odvedená, může znamenat i ztrátu zákazníka. Klient si může dovolit cokoliv, ale operátor by měl cokoliv zvládnout.
Tento kurz je co nejvíc praktický. V každé lekci najdete modelový hovor, na kterém si vždy rozebereme a ukážeme zásadní dovednosti operátora. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak by měla profesionální komunikace vypadat. Naučíte se jak zvládat komunikaci se zákazníkem tak, aby cítil, že je v dobrých rukou.
Co se dále naučíte?
- využívat veškerých komunikačních dovedností k naplnění klientových potřeb
- uvědomit si, co může být příčinou spojenosti či nespokojenosti klienta
- poznat specifika komunikace s problémovými klienty a lépe zvládat jejich emotivní reakce
- správně pracovat s hlasem a osvojit si vyjadřovací styl bez problémových obratů
- klást efektivní a vhodné otázky pro zlepšení vedení rozhovorů s klientem
![Martina Málková](http://seduocz.educdn.cz/images/121748-portrait-5-vyrez.jpg)
Lektorka komunikačních dovedností
Lektorka komunikačních dovedností, asertivity nebo například řešení konfliktů. Pracovní zkušenosti sbírala v oborech jako je obchod, cestovní ruch až po zábavní průmysl. Působila jsem na řadě pozic, v soukromých firmách a korporacích. Od roku 2010 se plně věnuji profesi lektora. Po absolvování výcviku koučování v systemickém přístupu rozšířila o koučovací dovednosti i svůj lektorský styl. Spolupracovala a spolupracuje se společnostmi jako je například INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC,s.r.o., NAKIT,s.p., Univerzita Palackého a zároveň působím jako externí lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.
95 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Nejsou reálné ukázky z pracovního prostředí, ale předem secvičené a sehrané. To není autentické.
“Musím uznat, Vladimíre, že by bylo zajímavější použít ukázky hovorů s reálnými klienty a reálnými operátory. Bohužel nás limituje Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), pod jehož ochranu nespadají jen data jako je rodné číslo nebo adresa trvalého pobytu, ale i video nebo zvukový záznam, ze kterého by bylo možné osobu identifikovat. Zároveň děkuji, že jsme se kurz podíval. Martina 😊“
Kurz vyhodnocuji jako velmi vzdělávací, obohatil moje vzdělání. A lektorka, paní Martina Málková, vše vysvětlí tak, že je všemu rozumět.
Doporučuji!