Profesionální zákaznická péče: jak na telefonní komunikaci s klientem

Kurzem provází  Martina Málková

Vhodné k poslechu

Jak si udržet klienta a nového získat? A jak budovat dobré jméno firmy a udržet ji v povědomí nejen klientů, ale i konkurence? Profesionálové na telefonních linkách klientských center jsou jedním z klíčů k úspěchu. Celý popisek

890 Kč s DPH

Celková délka

51 min

Počet lekcí

10

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Zákaznická péče je marketing. Když se dělá dobře, dělá značku. A naopak ta špatně odvedená, může znamenat i ztrátu zákazníka. Klient si může dovolit cokoliv, ale operátor by měl cokoliv zvládnout. 

Tento kurz je co nejvíc praktický. V každé lekci najdete modelový hovor, na kterém si vždy rozebereme a ukážeme zásadní dovednosti operátora. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak by měla profesionální komunikace vypadat. Naučíte se jak zvládat komunikaci se zákazníkem tak, aby cítil, že je v dobrých rukou.  

Co se dále naučíte?

  • využívat veškerých komunikačních dovedností k naplnění klientových potřeb
  • uvědomit si, co může být příčinou spojenosti či nespokojenosti klienta
  • poznat specifika komunikace s problémovými klienty a lépe zvládat jejich emotivní reakce 
  • správně pracovat s hlasem a osvojit si vyjadřovací styl bez problémových obratů
  • klást efektivní a vhodné otázky pro zlepšení vedení rozhovorů s klientem
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Martina Málková

Lektorka komunikačních dovedností

Lektorka komunikačních dovedností, asertivity nebo například řešení konfliktů. Pracovní zkušenosti sbírala v oborech jako je obchod, cestovní ruch až po zábavní průmysl. Působila jsem na řadě pozic, v soukromých firmách a korporacích. Od roku 2010 se plně věnuji profesi lektora. Po absolvování výcviku koučování v systemickém přístupu rozšířila o koučovací dovednosti i svůj lektorský styl. Spolupracovala a spolupracuje se společnostmi jako je například INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC,s.r.o., NAKIT,s.p., Univerzita Palackého a zároveň působím jako externí lektor Gradua – CEGOS, s.r.o. 

 

Hodnocení kurzu

95 %

344 hodnocení
278x
49x
12x
5x
0x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Helena M.

výborné, inspirující, děkuji


Klaudie G.

Kurz se mi moc líbil a vřele doporučím všem operátorům callcentra! Během kurzu je k vidění i spousta ukázek dobrých či špatných hovorů !


Vladimír V.

Dobře připravené, jasný přednes, srozumitelné příklady.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.