Profesionální zákaznická péče: jak na telefonní komunikaci s klientem

i v audio verzi

Cena: 690 Kč s DPH

Počet lekcí:
10
Celková délka videí:
51 min
Koupit kurz
Certifikát absolventa
Neomezený přístup

Co se v kurzu naučíte

Jak si udržet klienta a nového získat? A jak budovat dobré jméno firmy a udržet ji v povědomí nejen klientů, ale i konkurence? Profesionálové na telefonních linkách klientských center jsou jedním z klíčů k úspěchu.

Zákaznická péče je marketing. Když se dělá dobře, dělá značku. A naopak ta špatně odvedená, může znamenat i ztrátu zákazníka. Klient si může dovolit cokoliv, ale operátor by měl cokoliv zvládnout. 

Tento kurz je co nejvíc praktický. V každé lekci najdete modelový hovor, na kterém si vždy rozebereme a ukážeme zásadní dovednosti operátora. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak by měla profesionální komunikace vypadat. Naučíte se jak zvládat komunikaci se zákazníkem tak, aby cítil, že je v dobrých rukou.  

Co se dále naučíte?

  • využívat veškerých komunikačních dovedností k naplnění klientových potřeb
  • uvědomit si, co může být příčinou spojenosti či nespokojenosti klienta
  • poznat specifika komunikace s problémovými klienty a lépe zvládat jejich emotivní reakce 
  • správně pracovat s hlasem a osvojit si vyjadřovací styl bez problémových obratů
  • klást efektivní a vhodné otázky pro zlepšení vedení rozhovorů s klientem

Osnova kurzu

Martina Málková

Martina Málková

Lektorka komunikačních dovedností

Lektorka komunikačních dovedností, asertivity nebo například řešení konfliktů. Pracovní zkušenosti sbírala v oborech jako je obchod, číst vícecestovní ruch až po zábavní průmysl. Působila jsem na řadě pozic, v soukromých firmách a korporacích. Od roku 2010 se plně věnuji profesi lektora. Po absolvování výcviku koučování v systemickém přístupu rozšířila o koučovací dovednosti i svůj lektorský styl. Spolupracovala a spolupracuje se společnostmi jako je například INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC,s.r.o., NAKIT,s.p., Univerzita Palackého a zároveň působím jako externí lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.   

Všechny kurzy lektora Martina Málková

Hodnocení kurzu

96 %

94 hodnocení
79x
12x
2x
1x
0x

Radoslava K.

Velmi prakticky kurz plny konkretnych prikladov, vhodny najma pre zacinajucich agentov, ale prijemne oprasi “samozrejmosti” aj tym skusenejsim :)

Reakce lektora:

“Těší mě, že si v kurzu najdou svoje začátečníci i ti zkušení 😊 MM.“


Andrea B.

******


Jolanta S.

Kutz byl v pořádku ale u závěrečného testu mi nějak nfungovaly všechny otázky.
Otázka č.5 se mi například vůbec nezobrazila.

Reakce lektora:

“Díky za zpětnou vazbu. Technické nedostatky napravíme 😊.“

Jak kurz probíhá?

Nejde o nic složitého. Čeká vás několik krátkých videí, která mohou být doplněna pracovními sešity, kvízy nebo jinými materiály ke studiu. Na videa se můžete podívat kdykoliv. Stačí jen být připojení k internetu.

Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.
Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80 %. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.
Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.
Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.
Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 10 dní od nákupu kurzu.