Kategorie kurzů
Leadership
Obchod
Komunikace
Prezentace
Marketing
Osobní rozvoj
Produktivita
Projekty
HR a Právo
Digitální dovednosti
VIP
Jazyky
Všechny kurzy
Vzdělávací programy
Tematické balíčky vybraných kurzů na míru potřeb profesních rolí.
Novinka
Seduo espresso ☕️
Rychlé videotipy pro každého, od těch nejlepších lektorů.
Pro firmy
Pro firmy
Přihlášení a registrace
Leadership
Obchod
Komunikace
Prezentace
Marketing
Osobní rozvoj
Produktivita
Projekty
HR a Právo
Digitální dovednosti
VIP
Jazyky
Všechny kurzy
Vzdělávací programy
Tematické balíčky vybraných kurzů na míru potřeb profesních rolí.
Novinka
Seduo espresso ☕️
Rychlé videotipy pro každého, od těch nejlepších lektorů.
Pro firmy
Pro firmy
Přihlášení a registrace
Základy řízení značky
Tomáš Hrivnák
Následující lekce není přístupná k vyzkoušení
Lekci lze zhlédnout jen při zakoupení celého kurzu
×
Přejete si kurz zakoupit?
Úvod do brandingu
Pět pohledů na značku
Praktické řízení značky
9. Značky jsou znaky - jak s nimi zacházet?
2:31
10. Značka a produkt
1:25
11. Identita značky
3:23
Lekce k vyzkoušení
12. Příběh značky
3:09
13. Úvod do archetypů značek
8:06
14. Představení systému archetypů
9:27
15. Jak s příběhem značky dál naložit?
1:12
Příklady z praxe
Shrnutí a závěrečný test
Lekci lze zhlédnout jen při zakoupení celého kurzu
×
Přejete si kurz zakoupit?
Osnova kurzu
Studijní materiály
Lekce 11
K této lekci nejsou dostupné žádné studijní materiály
Lekce 17
Další zdroje:
David A. Aaker: Building Strong Brands. Free Press, 1995,
http://www.amazon.com/Building-Strong-Brands-David-Aaker/dp/002900151X
Jean-Noel Kapferer: The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity). Kogan Page; Fifth Edition edition (February 15, 2012),
http://www.amazon.com/New-Strategic-Brand-Management-Sustaining/dp/0749465158/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1447313947&sr=1-2&keywords=jean+noel+kapferer
Tilde Heding, Charlotte F. Knudtze, Mogens Bjerre: Brand Management, Research, theory and practice. Routledge, 2009,
http://www.amazon.com/Brand-Management-Research-Theory-Practice/dp/041544327X/ref=sr_1_fkmr0_2?s=books&ie=UTF8&qid=1447314168&sr=1-2-fkmr0&keywords=Tilde+Heding%2C+Charlotte+F.+Knudtze%2C+Mogens+Bjerre%3A+Brand+Management%2C+Research%2C+theory+and+practice
Margaret Mark, Carol Pearson: The Hero and the Outlaw. McGraw-Hill Education; 1st edition (February 6, 2001),
http://www.amazon.com/Hero-Outlaw-Building-Extraordinary-Archetypes/dp/0071364153/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1447314233&sr=1-1&keywords=Margaret+Mark%2C+Carol+Pearson%3A+The+Hero+and+the+Outlaw
Marty Neumeyer: Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands. New Riders; 1 edition (September 30, 2006),
http://www.amazon.com/Zag-Number-Strategy-High-Performance-Brands/dp/0321426770/ref=asap_bc?ie=UTF8
Daniel Chandler: Semiotics for Beginners (online:
http://visual-memory.co.uk/daniel/Documents/S4B/
)
Začněte studovat ještě dnes:
Cena: 1 290 Kč
s DPH
Počet lekcí:
18
Celková délka:
59 min
Garance vrácení peněz
Koupit kurz
Více o kurzu
×